חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית אורי מעלה אדומים – זוכה פרס החינוך המחוזי

אמית אורי מעלה אדומים - זוכה פרס החינוך המחוזי

קרדיט צילום תמונה: ברכי זרביב

בית החינוך אמית אורי מעלה אדומים – הוא הזוכה בפרס החינוך הדתי במחוז ירושלים לשנת תשפ”ג.

לאחרונה הודיעו חברי וועדת הפרס למנהלת בית החינוך רוחמה ווגל על הזכייה בפרס החינוך הממלכתי דתי במחוז ירושלים, ועלייתו לשלב הגמר בתחרות על הפרס הארצי.

השבוע הגיעו חברי ועדת הפרס, אליהם הצטרף ראש העיר מעלה אדומים בני כשריאל, ליום ביקור כדי להתרשם מקרוב מהתפיסה החינוכית ומעיקרי העשייה הענפה בבית החינוך ולהוקיר את הצוות החינוכי בטקס מרגש על ההישגים המרשימים אליהם הגיעו. הם התרשמו מהעבודה המקצועית, המשנה הסדורה, התשתיות, המבניות והצוות המקצועי שמדייק את התהליכים.

חברי ועדת הפרס ביקרו בגוגיה, התרשמו מחוזקות והאתגרים של בית הספר וערכו היכרות עם אנשי הצוות החינוכי. לאחר מכן, השתתפו בשיח בוקר של כיתות י”ב, שיעור מיומניות לשכבה ז’ ושיעור אקו רפואה בשכבה ט’ – שם התלמידות הציגו את התכניות שלהם וניסו ‘לשכנע’ אותם להשקיע על ערכה שהן רוצות לפתח עבור יולדות. מדובר בערכה לשמירה על סטריליות במידה ויולדת רוצה ללדת בבית או נאלצת ללדת בדרך: כפפות, משטח סטרילי, חומר חיטוי, קליפסים וכדומה.

במהלך הביקור, ציין ראש העיר מעלה אדומים בני כשריאל כי הוא גאה בבית הספר ובהישגים הטובים שלו. “אני מתרגש לראות את הבנות שלנו מתנדבות במועדונית וגאה במנהלת שמקדמת את בית הספר בכל הפרמטרים”.

רוחמה ווגל, מנהלת בית החינוך: “היה ביקור מרגש ומרומם. גם אני כמנהלת יצאתי נפעמת. הבנות היו נהדרות והצוות עבד בהרמוניה מופלאה. אמית אורי זה לא עוד בית ספר – זו מעצמה”.

הראל הורביץ, מנהל אגף החינוך בעיריית מעלה אדומים: “אתן דוגמא ומופת לאמונה בתלמידות, פתיחת אפשרויות, הענקת חוסן, מתן כוחות ועוצמות ויצירת מוביליות חברתית אמיתית. זכות לעיר מעלה אדומים ולקהילה פה שאת מנהלת בה”, הוא אמר למנהלת בית הספר עם תום הביקור.

פורסם בתאריך: 22.12.2022