מי אנחנו

ללמוד גמרא בשלושה ממדים

סביבה וירטואלית המזמינה מלמדי גמרא ברשת אמי”ת לקבל השראה וליצור יחד יחידות למידה במתווה בן שלושה מימדים.
אנו פותחים בהעמדת פשט הסוגיה על פרטיו ומדגישים כלים לקניית מיומנות; ממשיכים בהעמקה עיונית בנושא מרכזי בסוגיה ומסיימים בהפנמה, בעיסוק בשאלות זהות רלבנטיות לחיי הלומדים כפי שעולה מהסוגיה.
תפילתינו שתהליך לימוד זה יפתח בנו ובתלמידנו אהבת תורה וחיבור לנותנה.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לתהליך היצירה והשיתוף כבר עכשיו!

 

העמדה
העמדה
העמדה
נתחיל מ”העמדה טכנית” – ” גוף ללא נשמה”
נזהה את:
האמירות והדעות השונות
המונחים התלמודיים (=תמרורים),
מסלול של משא ומתן
מסקנות.
אנו מציעים באתר דרכים שונות להעמדת הסוגיה. חשוב עד חיוני שתגבש דרך אחת קבועה ומגובשת שתהווה מסלול קבוע וכלי עבודה שיונחל לתלמיד.
העמקה
העמקה
העמקה
בשלב שני בלימוד אתה מוזמן להעמיק באחד מהנושאים או המהלכים שהונחו בהעמדת הסוגיה.
זהו שלב של גילוי נסתר.
העמקה זו מבקשת לחשוף מימד שאינו מונח וגלוי לעין בסוגיה שהועמדה.
שלב זה דורש ממך הלומד את הסקרנות והכשרון האישי לבחור את העניין החשוב ובדרך המעניינת אותך.
בשלב זה כבר תוכל לנסח ולזהות את הרעיון הגדול של הסוגיה שילווה אותך בהעמקה ובהפנמה.
הפנמה
הפנמה
הפנמה
בשלב זה אנו כשאנו מצויידים בהכרת הסוגיה ובהבנה מעמיקה של אחד הנושאים המרכזיים שלה, אתה מוזמן לתרגם את הדיון לשפה ערכית ישראלית.
מהו הערך העומד בבסיס הסוגיה או הנושא שהעמקת בו?
מהי הנקודה בסוגיה שמעוררת נושא רלוונטי וחשוב עבור התלמיד.
מה הן הגבולות והדילמות שלהם ביחס אליו?

צוות האתר:

הרב מומי פאלוך – מנהל המיזם והאתר

הרב אלי בלום – כותב באתר

נאור דיין – עורך האתר

מור טנא – עיצוב

אירית  הרמן – תכנות

אלעד בר-שלום – מנהל תחום ‘תורת חיים’ רשת אמי”ת.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search

נגישות