מי אנחנו

ללמוד גמרא בשלושה ממדים

סביבה וירטואלית המזמינה מלמדי גמרא ברשת אמי”ת לקבל השראה וליצור יחד יחידות למידה במתווה בן שלושה מימדים.
אנו פותחים בהעמדת פשט הסוגיה על פרטיו ומדגישים כלים לקניית מיומנות; ממשיכים בהעמקה עיונית בנושא מרכזי בסוגיה ומסיימים בהפנמה, בעיסוק בשאלות זהות רלבנטיות לחיי הלומדים כפי שעולה מהסוגיה.
תפילתינו שתהליך לימוד זה יפתח בנו ובתלמידנו אהבת תורה וחיבור לנותנה.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לתהליך היצירה והשיתוף כבר עכשיו!

 

העמדה
העמדה
העמדה
נתחיל מ”העמדה טכנית” – ” גוף ללא נשמה”
נזהה את:
האמירות והדעות השונות
המונחים התלמודיים (=תמרורים),
מסלול של משא ומתן
מסקנות.
אנו מציעים באתר דרכים שונות להעמדת הסוגיה. חשוב עד חיוני שתגבש דרך אחת קבועה ומגובשת שתהווה מסלול קבוע וכלי עבודה שיונחל לתלמיד.
העמקה
העמקה
העמקה
בשלב שני בלימוד אתה מוזמן להעמיק באחד מהנושאים או המהלכים שהונחו בהעמדת הסוגיה.
זהו שלב של גילוי נסתר.
העמקה זו מבקשת לחשוף מימד שאינו מונח וגלוי לעין בסוגיה שהועמדה.
שלב זה דורש ממך הלומד את הסקרנות והכשרון האישי לבחור את העניין החשוב ובדרך המעניינת אותך.
בשלב זה כבר תוכל לנסח ולזהות את הרעיון הגדול של הסוגיה שילווה אותך בהעמקה ובהפנמה.
הפנמה
הפנמה
הפנמה
בשלב זה אנו כשאנו מצויידים בהכרת הסוגיה ובהבנה מעמיקה של אחד הנושאים המרכזיים שלה, אתה מוזמן לתרגם את הדיון לשפה ערכית ישראלית.
מהו הערך העומד בבסיס הסוגיה או הנושא שהעמקת בו?
מהי הנקודה בסוגיה שמעוררת נושא רלוונטי וחשוב עבור התלמיד.
מה הן הגבולות והדילמות שלהם ביחס אליו?

רשת אמי״ת

רשת חינוך הנתמכת ע”י ארגון מתנדבות למען ישראל ותורה בארה”ב ובישראל. רשת חינוך המנהלת בתי ספר ציבוריים ממלכתיים דתיים, ממלכתיים וחרדים. הרשת היא מהמובילות בישראל, מחדשת ופורצת דרך בעולם החינוך. לאחרונה גיבשה הרשת בשיתוף מנהלים, מורים, אנשי מטה, תלמידים והורים, מצפן ערכי חינוכי, אשר מכוון ומתווה את דרכה של הרשת. בבסיס המצפן ארבעה ערכי ליבה: •תורת חיים•כלל ישראל•מצוינות ומיצוינות•קהילות חינוכיות לומדות

רשת אמי”ת מונה כ-110 בתי חינוך בכל רחבי הארץ, בפריפריה ובמרכז, ממלכתיים-דתיים, ממלכתיים וחרדים.
ברשת בתי ספר יסודיים, בתי ספר תיכוניים שש שנתיים, מכללות טכנולוגיות, ישיבות ואולפנות, ישיבות הסדר, ומכינות קדם צבאיות.
בתי החינוך מאוגדים בקהילות חינוכיות אזוריות על פי חלוקה גיאוגרפית: קהילת אמי”ת צפון, קהילת אמי”ת מרכז, קהילת אמי”ת ירושלים וקהילת אמי”ת דרום.

מאז היווסדה בשנת 1925, פועלת אמי”ת מתוך אחריות לכלל ישראל ורצון לתת מענה הולם לחלקיה המגוונים של החברה בישראל.

בעשור האחרון נמצאת הרשת בתנופת צמיחה והתרחבות פדגוגית וארגונית, שבעקבותיה גדל מספרם של בתי החינוך ושל הלומדים ברשת באופן משמעותי. הישגי התלמידים בבחינות הבגרות עלו מעל הממוצע הארצי, אחוז המשרתים שירות משמעותי בצה”ל עלה אף הוא. הרשת פיתחה את תפיסת הגוגיה לחדשנות פדגוגית וממותגת כיום כאחת הרשתות המובילות בארץ.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search