אמי״תחברים – חיבורים בימי קורונה

מנהלים ומורים יקרים,

בקובץ זה תמצאו דוגמאות לפעילויות מקוונות שנועדו לאפשר לתלמידים להיות מעורבים ברמה הרשתית וליצור חיבורים חברתיים-ערכיים בין התלמידים, המשפחה והסביבה.

 רציונל:
שמירה והתאמה של הקהילתיות והחברות במעגלי המשפחה, השכונה, הקח”ל והכיתות תוך יצירת חיבורים שאינם בהכרח פיזיים והפיכה של אירועים וירטואליים למלכדים, משמעותיים ומעניינים בין החברים במעגלים השונים, בזמני חרום, זאת על מנת לשמר חוויות של קבוצה מלוכדת בעלת חוויות משותפות, שיוצרות סיפור משותף.

 עקרונות הפעולה:
–      יצירת חיבורים במעגלים שונים  – תלמידים, מורים והמשפחה.
–      נוכחות במעגלי הרשת, הקח”ל והכתה (רשתיות).
–      מרחבי העשייה – וירטואליים ופיזיים, ללא מפגש בין אישי (כיון שזה מסכן).
–      מעניין ומעורר השראה ומוטיבציה להשתתפות ולפעולה.
–      פעילות מגוונת שתיתן במה וביטוי לחוזקות וכישורים שונים.
–      מוביל הפעילות אחראי ל”הגיע” לכלל השותפים במעגל הרלבנטי (לא משאירים אף אחד מאחור).-      משמעותי וערכי.
–      שיתופיות כערך מחזק ומגבש בזמני משבר.

כיצד נוכל להגיע לכל התלמידים?
הרשת תפיץ באמצעותכם פרסום מקוון מעת לעת.

נשמח שתעודדו את הצוות והתלמידים לקחת חלק פעיל ואף אתם תשמשו דוגמא אישית.

את התוצרים נבקש לשלוח בווטצאפ ל- 052-311-5886 או פשוט לתייג את עמוד האינסטגרם שלנו – reshetamit
ואנחנו נפיץ את התכנים בעמוד רשת אמי”ת. 

זכרו כי שיתוף זה מחזק את כולנו.

כפתור נגישות פתוח